Dlaczego zarządzanie procesami – wprowadzenie
Kluczowe terminy i pojęcia
Modelowanie procesu
Co to jest zarządzanie procesowe
Na czym polega doskonalenie procesów
Działania w ramach zarządzania procesowego
Jaki proces można uznać za efektywny - profity z zarządzania modelowaniem procesów
Etapy projektu doskonalenia procesów
Przeprowadzanie etapu definicji
Przeprowadzanie analizy źródłowych przyczyn oraz niezgodności
Strategia a rola istotnych procesów biznesowych
Przeprowadzanie etapu analizy
Przeprowadzanie modelowania przebiegu pracy
Tworzenie map stanu istniejącego procesów
Zdefiniowanie KPI’ów
Przeprowadzanie symulacji funkcjonalnej nowo zaprojektowanych procesów
Opracowanie planów wdrożeniowych
Monitorowanie i kontrola
Menadżerowie
Analitycy biznesowi
kierownicy projektów, liderzy zespołów utworzonych do doskonalenia procesów w firmie
Członkowie zespołów powołanych do doskonalenia procesów w firmie
Zdefiniować procesy zachodzące w przedsiębiorstwie
Ustalić zakres zarządzania modelowaniem procesów
Zdobyć wiedzę na temat kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem modelowaniem procesów
Określić stan bazowy oraz wskazać czynniki inicjujące projekty optymalizacji procesów
Posiąść umiejętność planowania i przeprowadzania działań na każdym etapie zarządzania modelowaniem procesów
Ustalić i przeprowadzić weryfikacje parametrów służących do oceny procesów
Definiować interakcje zachodzące pomiędzy procesami w firmie