Wprowadzenie do zarządzania projektami
Omówienie ról przypisanych członkom zespołu projektowego
Relacje w zespole projektowym
Jak prezentować efekty pracy zespołu projektowego
Rola interesariuszy z otoczenia projektowego (sponsor, komitet sterujący)
Jak ustanowić skuteczny system raportowania w różnych obszarach,
Jak budować skuteczne przywództwo
Jak reagować na projekt w kryzysie – plan naprawczy
Controling ekonomiczny- element konieczny
Budowa więzi oraz przywódstwo jako istotne cechy „spirit team”
Case study – analiza relacji
Uzyskać wiedzę dotyczącą pojęcia i techniki zarządzania projektami
Doskonalić umiejętności analityczne
Pozyskać zdolność do integrowania celów projektu z jasno sprecyzowanymi i istotnymi potrzebami uczestników projektu oraz interesariuszy
Jak zbudować właściwe relacje między uczestnikami projektu
Ocena case study
Posiąść wiedzę na temat efektywnego systemu raportowania w projekcie
Posiąść umiejętność budowania relacji członków zespołu projektowego z pozostałymi interesariuszami
Umiejętność reagowania na problemy w projekcie
Umiejetność wdrażania zmian